dimecres, 23 de setembre del 2009

Benvinguda

Com ja he comentat en alguna ocasió, tinc coneixements molt bàsics en aquest camp i espero aprendre molt..
Haig de dir que porto hores berallant-me amb el blog i espero ensurtir-me aviat!! Tinc poca destresa amb la tecnologia i és un tema que em suposa molta dedicació.
En relació amb la meva lluita amb les noves tecnologies, us plantejo i us responc a una pregunta que ens hem de plantejar: “ En quina ona, era, època vivim?? Doncs bé, vivim en l'era de la informàtica i la digitilització!! I el que hem de fer tots és situar-nos i conscienciar-nos davant aquestes tecnologies i sobretot, el que em de fer és pensar en lo molt que ens aporten!!
Després de tot això, ciutadans de l'era digital, us animo a continuar participant en l'evolució d'aquesta revolució tecnològica!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada