dissabte, 26 de desembre del 2009

Finalment...

Per acabar dir que ha estat una assignatura molt interessant, en la que he aprés moltíssimes coses (més de les que creia) i en la que hi ha hagut compromís conceptual, ja que estava disposada a aprendre i a més, les activitats proposades i les eines facilitades han estat indispensables per a que es produieixi el canvi conceptual.
Tot i ser una assignatura de 4'5 crèdits, la feina ha estat molt "dura", l'assignatura requereix molta constància i sobretot compromís, que sense ell, tampoc no hi ha aprenentatge!!

M'acomiado desitjant-vos que pugueu treure profit d'aquesta aventura jo ja ho he fet i espero continuar fent-ho. Ara modifico un comentari que vaig fer a la meva introducció: em presentava com una persona "analfabeta tecnològica" i amb molt respecte vers les TIC. Cursar aquesta assignatura a contribuit a millorar el meu "analfabetisme tecnològic" Ara puc fer coses que 3 mesos enrera no em plantejava fer o simplement, no les feia perquè no en sabia.

Raquel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada